כוכב הצפון תל אביב

אחת הערים היקרות בעולם היא ככל הנראה העיר תל אביב, אשר נחשבת בין היתר גם לעיר הישראלית הראשונה. בעיר הלבנה ניתן להנות מאזורים שונים, מלאי תרבות, אטרקציות לכל הילדים וכמובן פארקים מטריפים וים נגיש וקרוב לכל אזור. ובשביל לגור בעיר בעלת כל כך הרבה סטייל בצורה דומה, מומלץ להגיע אל אזורים כמו כוכב הצפון. האזור אשר נחשב ליחסית די חדש בעיר תל אביב, ממוקם באזור הצפוני ומתאפיין בבנייה חדשה, תשתיות מעולות ובעיקר מרווח אדיר, פארקים מעולים ומרחק נסיעה קצר מלב העיר תל אביב. אז מה הן אפשרויות הנדל"ן שלנו בשכונה שכזו, האם רק פרויקטים חדשים או גם היצע של דירות יד 2?

הפילהרמונית של כוכב הצפון תל אביב

אחד הפרויקטים המעניינים אשר הסתיימו לא מכבר, הוא ללא ספק פרויקט הפילהרמונית של כוכב הצפון בו נוכל לרכוש דירות מפנקות עם אבזורם מעולים החל מלובי הבניין ועד למרפסת הפרטית שלנו. כאשר בשטח הציבורי נוכל להנות ממתחם סגור, חניון תת קרקעי, מתחם ספא שכולל חדר כושר, סאונה ואפילו בריכת שחייה מפוארת. כל אלו לצד מערכת חכמה בכל בית, חיבור חשמל תלת פאזי וחלונות בזיגוג כפול יהפכו את השהות שלנו בבית להרבה יותר נוחה ונעימה. תמהיל הדירות בפרויקט זה נע בין חדרי ארבעה קומות ועד לפנטהאוזים מפנקים המשקיפים אל פארק הירקון – https://yav.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%94%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%A6%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%AA%D7%90/

דירות יד 2

שכונת הכוכב הצפון נחשבת לאחת השכונות המובילות כיום בארץ, החל מהדירוג החברתי של השכונה ועד לתשתיות, אופי המבנים ורמת התחזוקה שלהם. אך המאפיינים הנלווים אל דירות באזור זה, אלו כמובן הגדלים השונים שכן מרבית הדירות באזור נמצאות בגדלים שבין 120 עד 160 מ"ר. מאפיין נוסף הוא כמובן העלות הגבוהה שברכישת דירה באזור זה, כאשר מחירן של מרבית הדירות נע בין שישה מיליון שקלים ועד לאחת עשרה מיליון שקלים. עם זאת עדיין נוכל למצוא דירות במחירים נמוכים יותר, כמו שלושה מיליון שקלים ועד חמישה מיליון שקלים, כאשר חלק מהדירות הללו יהיו "ישנות יותר" או קטנות יותר מהדירות המוצעות בשוק.